Finalul Stranded Deep si noi serii



           Stranded Deep a fost seria cu care am inceput acest canal asa ca finalul sau trebuia neaparat anuntat public ca sa nu mai asteptati un nou episod in van.
Despre aceasta serie... pai a fost o serie super, prima mea serie... Stranded Deep mi-a placut foarte foarte mult asa ca am zis sa incep un canal de YouTube chiar cu el. Mi-a placut mai ales faptul ca mereu gaseam cate ceva nou: ba o lanterna, ba o busola sau... un carburator ca in ultimul episod... (acel carburator a fost finalul deoarece gasirea sa m-a facut sa imi ating telul si anume construirea unui motor ).
Ce pot sa mai spun este ca orice sfarsit este un nou inceput asa ca, bazandu-ma pe aceasta regula, voi incepe noi serii si anume o serie de Dead Space 3 si una de Minecraft, mult iubitul joc Minecraft pe care toata lumea il joaca.
In final sper doar sa va placa noile serii si in caz ca doriti sa urmariti si videoclipul il aveti mai jos! Bye Byee...